Fotbollskväll tydligen

Två la liga matcher är det. Helt ok matcher också för den delen.

Jag tränade idag, först fem kilometer med issa, sen fem kilometer själv. Andra halvan skulle springas fort. Från start så flög jag fram som en Antilop hela vägen till Rocklunda, sen kom den "tuffa" stigningen och jag saktade ner lite för att kunna öka mot slutet, kände mig pigg och körde på lite i skogen strax innan halva banan var avklarad. Efter att ha vänt i skogen och kommit ut på raksträckan tillbaks så slungades jag trettio meter bakåt av vinden. Fick kontroll på omgivningen och lyckades greppa tag om ett träd så kunde jag ta mig ner på marken och ålade mig fram för att inte ta vind. Efter en kilometer tog husen lite vind och jag kunde resa mig upp och spurta sista kilometern på en tid av 21:05. Hyggligt trots allt.

Kameran blåste bort men ungefär så här mycke blåste det:



För att återkoppla till bilden i det här inlägget: http://hundenipasen.blogg.se/2009/september/mote-med-en-kandis.html så ser det på bilden med Anton ut som att Fixelius tänker: Äntligen får jag träffa hårdrocksidolen Anton, det här är stort. Och han signerade boken också, YEAH". Dvs Anton är den som sitter och signerar böcker, inte Faxileus.


Tjing
//Thomas

Kommentarer
Postat av: Kingen

vad tänker han på din bild då?

2009-09-22 @ 22:14:58
Postat av: Caroline

Drama queen? :P

2009-09-22 @ 22:21:39
URL: http://vinkelvolten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0