Och sen kom John och förstörde livet mitt

Med utgång från förra inläggets kommentar från Sara.

"Och det blev ju inte sämre av att den pojken som blev "årets pojk" var den snyggaste i klubben".

Det här var alltså några år sedan. Då funderar säkert många av er. Vad hände sen med Thomas (med den stora pokalen i handen och kallad snyggast i klubben)? Jo det ska jag berätta för er. Den lille parveln John Ledhund växte upp och utvecklades till en wannabe-latino-hunk som är nästan oseriöst lättränad. Jag insåg att jag var bortpetad från tronen och min karriär blev lidande. Från att stå i rampljuset till att bli skadad och misslyckad motionär. I 5 år försökte jag komma tillbaks till orienteringen. Allt utan att lyckas...

Som tur är blev jag upplyst och bytte karriär, från orienteringen till innebandyn. Efter ett SM-guld sadlade jag om till föreningsliv och vann årets eldsjäl inom studentidrotten. Vad ska jag göra nu när jag nått toppen här också. Nu kan jag ju bara misslyckas oavsett vad jag gör. Vilken ny karriär ska jag satsa på?????

Hunk-John:


//Mr T

Kommentarer
Postat av: Sara

Tyvärr måste jag hålla med dig på den här punkten. Tyvärr för din skull. Allt är Johns fel!

2009-12-07 @ 11:22:00
URL: http://saraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0