Saknaden

Av friskhet
Av Internet
Av ett liv.


Fan vad jag hatar att vara sjuk. Är inte så lite sjuk heller. Smärtan i halsen är långt värre än att föda barn. Men vi killar är ju lite hårdare. Eller vad säger ni tjejer?

Är och snyltar på Antons Internet nu då mitt inte fungerar. Lackar snart på Barbapappa på MDF! Jag betalar för att ha Internet i lägenheten...

Ska satsa på att vara frisk till tisdag då det första av två väldigt viktiga möten ska avklaras. Det andra på torsdag i den kungliga hufvudstaden.

Nej, en snabbkik på det så kallade "nätet" för att sen bli sängliggandes igen...

Ger er en länk till min presentation på Köping-Kolsva Orienteringsklubbs hemsida.

Och en bild från 2002 tror jag. Sara, minns du?


//T

Kommentarer
Postat av: Karin

Mitt internet funkar inte heller. Jävligt irriterande...

2009-12-05 @ 22:21:54
Postat av: Sara

Haha, detta är en klassiker! Jag var 13 år gammal och sjukt nöjd med att piska upp de äldre tjejerna! Och det blev ju inte sämre av att den pojken som blev "årets pojk" var den snyggaste i klubben. En stor dag!

2009-12-06 @ 09:24:58
URL: http://saraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0