Den som söker han letar

Jag går för tillfället igenom den bärbara hårddisken och letar efter representabla bilder föreställandes mig själv. Det går sådär. Det senast acceptabla fotot som togs på mig när jag inte är upptagen med att vara naken på överkroppen, snusar eller har glömt kamma håret verkar ha tagits någonstans i mitten av 2008...

Istället verkar min hårddisk vara fullproppad med en hel del annat matnyttigt(?) material. Som den här till exempel:
Efter ett nattligt "inbrott" i huset där jag och Thompa bodde, med glaskross och förstörelse, beslöt jag mig likt Palmeutredaren Hans Holmer för att gå ut med en profilbild av förövarna.  

Dessvärre fick just den här bilden inget större genomslag och brott kunde tyvärr inte styrkas. 

Så var var jag nu igen? Just det ja, en respektabel bild på mig själv. 
Att det ska vara så svårt.
Piiz/ Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0