Det är så det känns - kärlek bränns

I helgen kommer jag att inleda en relation.
Den förra tog slut i somras och jag har sen dess varit singel och sökande.

Efter sju fantastiska år innehållandes mycket solsken men även en del regn hade vårt förhållande fått motorstopp.
Det har varit stunder av förtvivlan där vi båda egentligen undrat om det verkligen känts rätt.
Trots hårda istötningar och grus i maskineriet hittade vi alltid tillbaka till vår ursprungliga kärlek.
Vi respekterade varann och visade alltid upp en ömsesidig respekt för varandras kunnande och önskningar.

Det är med viss sorg jag nu beslutat att klippa banden för gott.

En kärlek dör - en annan föds.


Tack för allt min kära Rider! Jag kommer alltid att sakna dig!


Hej min nya trädgårdstraktor... Jaaa, vad säger man så här på första dejten?

/Eder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0