Passion for fashion

Chacha!


Lite sen respons till Tonnes modeinlägg tidigare: Jeans på jeans är bara underbart. Senilsnörena går att diskutera men jag gillart egentligen. Däremot så har det missbrukats lite av fel personer. Aldrig bra med missbruk...



Jag var lite längre norrut än vanligt i helgen. Närmare bestämt i trakterna runt Bollnäs. Hemkommen är jag nu och har lärt mig två saker.


1. Hälsingebor är inte lika smarta som andra svenskar.
2. Modet ser lite annorlunda ut.


Fett najs med långklänning, men vad skymtar på fossingarna.





Det känns även bra att ge John Hedlund lite tid i rampljuset också...


//Thomas

Kommentarer
Postat av: Linnet

Sorgligt att det inte syns på bilden att det fanns en matchande handväska...

Men stiligt på John! :P

2011-06-07 @ 14:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0