Den nya Nils Petter Sundgren

Hejhej!

Ännu en fascination. Filmen Lake Placid 3. Jag kollade på hela häromkvällen då jag blev nyfiken efter att ha sett de första 10 minuterna. Nyfiken på grund av att få se hela storyn då allt annat var så ohyggligt dåligt. Men så här i efterhand så får jag lov att säga att det inte var bortslösad tid. Dels lite kul, och dels så har jag fått upp ögonen lite över filmindustrins lite sämre värld... Det är ju rätt mycke naket ska sägas. Kan vara för att kmopensera den undermåliga kvalitet som specialeffekterna håller.

Så dagens filmtips: Lake Placid 3 (Jag antar att 1 och 2 är ungefär lika bra).

Man kan ju inte låta bli att älska movie voice...

Gårdagskvällen spenderades i gott sällskap hemma hos mig till en början. Sen gick vi till Kåren då det var stora sommarfesten. Mycke folk var det och således också rätt trevligt. För första gången i mitt liv (tror jag) stod jag på gäst/viplista så fick glatt vandra förbi hela kön. Fett najs!


//Thomas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0