Power meat

Den här helgen har den välkända bilfesten varit i staden. Jag strosade en sväng längs gatorna i fredags. Det kan ju minst sagt kallas folkfest i alla fall. Cityfestivalen var ju förra helgen och då kände jag lite lätt avsmak för alla bedrövligt fulla människor som skrek ut brunstläten och såg allmänt risiga ut. Föga förvånande kanske så var den här helgen än värre. På en timmes promenad hann jag få i mig lite för mycket avgaser, lätt tinnitus, se flertalet könsorgan. Frågan är ju om de fina bilarna jag hann se lyckades vända det hela till en positiv upplevelse...


Vid fjolårets bilhelg fanns ju långt gångna planer på att mingla runt bland bilarna och sälja något ätbart. Det mest aktuella var väl donuts eller hamburgare, då med det fantastiska namnet: Power Meat.



Nu, heja Sverige, redan 2-0...
//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0