Man måste ju ha lite distans till saker

Hallu!


Inte för att det kommer regelbundna inlägg. Men har senaste veckan varit borta från bloggosfären helt då jag bosatte mig i skogarna i Hälsingland. Men nu hemma igen och efter att ha uppdaterat mig i webbens hetaste bloggar fick jag läsa Tonnes inlägg nedan och blev nästan lite tårögd. Saknar också de tre musketörernas eviga diskussioner om allt och inget. Saknar också Virtua Tennis och FIFA. Men ibland måste man ju gå vidare i livet. Och som den rätt briljante Anton skriver: "Det mesta brukar ordna sig!"


Själv så flyttar jag till ny lägenhet rätt snart. Nycklarna får jag på måndag så en ny del i livet ska då inledas. Det blir ett tydligt avslut från studietiden då jag kommer hamna långt från högskolemiljön. Men jag tror jag är relativt nöjd med det. Känns bra helt enkelt!


Jag har förmånen att jobba på samma förvaltning som Turistbyrån i Köping. Där finns en utställningshall där lokala utställare får visa upp sina alster. Ibland kan jag bli förvånad över vissa saker. Samtidigt som några delar kan vara briljant bra kan vissa saker vara lite övervärderade kanske?!


Tror den kostar mellan 50000-60000...

Love!


//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0