Move a little closer

Det kanske är lika bra att flytta trots allt. Korridorstjockisen med de groteska matvanorna och med den TOTALA avsaknaden av taktfullhet har under denna korta tid som boende i detta "kollektiv" gett mig en allvarlig öroninflammation som riskerar att övergå i kronisk hjärnskada, om inte åtgärder omedelbart vidtages. Hur kan en människa så fullständigt sakna känslan av lagom?!

Var förbi en sväng till mitt nya crib och hann förvånansvärt nog med att träffa min nya granne, som var i full färd att flytta in. Med frisyr och hårfärg som Barbados-Magnus efterträdare (kommer inte på vad han heter, Mattias nåt kanske?), en ögonuppsättning med två helt olika färger och en överljudshastighet på svadan som kom ur hans mun fick jag en känsla av att:
 d e t  h ä r  k a n s k e  o c k s å  b l i r  j o b b i g t.



Men vi får se.
Ingen ska vara på förhand dömd.

/Eder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0