En negation kommer sällan ensam

Det är alltid lika kul när personer verksamma inom serviceyrken har lessnat ihop fullständigt på någonting och i ett halvt affekterat tillstånd beslutat sig för att skriva en lapp om det. 
På ett sånt där "typiskt svenskt-manér".



I helgen befann jag mig tillfälligt på en gymnasieskola i Halland och fann denna underbara deklaration på rutan i skolans reception.

"Vi i receptionen hjälper INTE till med nån jävla kopiering!
Vi tänker fan INTE låna ut telefonen!
Vi skriver INTE ut ditt satans schema!
Och vi utfärdar definitivt INTE ut några tillfälliga busskort!"

Bra.
Då vet jag i alla fall vad jag INTE ska fråga om.


Dom säger ärlighet varar längst.
Halmstadborna vet att ta fasta på det.

/Eder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0