Delade vägar

Det är alltid intressant att följa Tonnes framfart i södra delarna av landet. Han håller till i ett sluskigt kollektiv samtidigt som jag piffar till min egna tvåa på cirkus 50 kvadrat. Det kändes som om det var igår vi var halvsambos på Brahegatan spelandes FIFA och Virtua tennis varje kväll... Om bara några dagar kommer den tredje länken Matz (ja han finns faktiskt på riktigt!) att bosätta i sig i norra delarna av landet. Så då är HiP helt splittrat med många mil mellan oss. Man vet aldrig vars man hamnar i livet.

För övrigt i livet nu är det som alltid lite för mycket men ändå väldigt skönt med saker att göra.

Tonne länkade faktiskt in en reklam som jag gillar lite grann. Spontant så har kvaliteten på den här satans reklamen höjts lite på sistone efter att sista åren nått någon slags miniminivå. Tacka vet jag förr i tiden. Jag börjar känna mig gammal då jag konstant refererar till ett förr som nästan alltid var bättre. Detta förr är ju typ 5-10 år tillbaka i tiden. Pah!



//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0