Kontring

Chacha!
Jag vill inte på något sätt påstå att jag är aktiv heller. Det grundar sig i besvikelsen på den tredje kollegan i bloggen. Tiden läker inte alla sår...
I vilket fall så bör jag ju gå in och stötta underbara Anton någon gång då och då. Och idag kände jag att jag hade något att tillföra bloggosfären och främst min vän Tonne.
I förra inlägget gick att se resultatet av sex års skäggsparande., här i Västerås växer det snabbare och efter cirkus två veckor kan det se ut så här:
Sen har det hänt en nyhet på kvarteret Folke. En ny miljöbod! Den förra var relativt ofta full. Det vill säga det var fyllt från golv till tak med soppåsar, sängar, skrivbord och annat skräp. Men nu är det ordning och reda tack vare Mimer. Anton hittade en gång ett Monopol i en av vagnarna med skräp. Själv fann jag detta igår när jag hade vägarna förbi:
En liten människa som såg lite sliten ut.
Och en stor ölburk!
Sånt som förgyller vardagen i livet i en rätt blek värld. Lovely!
//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0