Behåring på manlig överläpp (och lite till)

Var inne på systemet idag och såg till min glädje att det var den skojfriske och pratsjuke herren som satt i kassan. Senast jag handlade hade jag lurar inkopplade och hörde bara halvt vad han sa, så sedan dess har jag lovat mig själv att vara helskärpt och trevlig när jag handlar av honom.

Hursomhelst. Jag vågade inte heller idag att ta för givet att jag såg ut att vara över 20 så jag hivade fram legget av gammal vana.

- "Hur förklarar du det här? Inget skägg på bilden och så massa skägg i verkligheten?!", säger han hurtigt och med en osynlig men genuin glimt i ögat.
- Det hinner hända en del på sex år, vettu!, svarar jag rappt. Nöjd över att han såg skillnaden på en 18-årig tonåring på rosa körkort och en 24 bast gammal universitetsstudent. Därefter fäller han mig med kommentaren jag inte var beredd på: - "Har du sparat i sex år?!"
Jag var nu mållös. 1-0 till kassören Sören. Eller Håkan Kråkansson som nån pillemarisk kund tjenisartat hävde ur sig.


Så här kan det se ut.

/Eder Antoine.

Kommentarer
Postat av: Linngenjören

2011-04-08 @ 15:28:01
Postat av: Linngenjören

Hihihi! Det roligaste är ju att det kunde sett precis likadant ut om du hade sparat i sex år! ;P

2011-04-08 @ 15:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0