STÖRRE ÄN NÅGONSIN!

I ett Sverige som intagits av förnedringsteve i form av diverse "losers" piskade av brutala träningsdiktatorer att snabbt rasa i kilon vill den intelligenta mansbloggen nu sätta ner foten och lansera ett kontringsprojekt: STÖRRE ÄN NÅGONSIN! Konceptet känns igen från den tidigare satsningen i Projekt Viktökning och målet är - precis som då - att gå upp i vikt och muskler.

(Bild från januari -09. Tidpunkt för rekordnoteringen 73,9 kg.)

Läget är något annorlunda mot den tidigare utmaningen (som jag för övrigt samlat i en egen kategori i högerspalten) med ny stad, nytt gym och avsaknad av privat kök. Utgångsvikten är dessutom till och med lägre än vid förra omgången och står på föga imponerande 70,4 kilo.



Målet denna gång är inte direkt uttalat utan fokuserar snarare på att slå det som uppnåddes senast. Måhända att det bara diffar ett kilo, men att sänka målsättningen borde ju rimligen också innebära att jag ha en möjlighet att nå de hägrande siffrorna den här gången! Därför är siktet nu inställt på att klå 73,9 kilo som var högsta toppnoteringen från Projekt Viktökning!

Rapportering kommer att ske löpande på bloggen varje helg!

 / Eder Anton


Kommentarer
Postat av: Mr T

Jag är ju på väg neråt. Så du ska alltså nå min vikt jag börja på och jag ska nå din. Spännande. ;)

2010-09-22 @ 14:14:44
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0