Nya tuffa Sverige!

Det är många som pratar om nya tuffa Sverige. Personligen har jag tyckt det är trams. Ända tills nu. Nu är råttet mågat helt enkelt. Jag blir så jävla lack på den här situationen. Nåväl, så här är det. En vän till mig har råkat ut för en sak. Jag loggade in., eh, han loggade in på Blackboard (som är ett system för att ta del av information från kurserna man läser). Jag upptäcker, eh, han upptäcker att en gruppmedlem skickat ett meddelande till oss andra i gruppen. I meddelandet läser jag, nej, han läser att:

"Nu har jag ren skrivit intervju formuläret."

Bifogat i meddelandet finns också en fil vid namn "Intervju formulär".

Tillägg till det hela är att personen som skickat detta har gissningsvis 300 högskolepoäng. Hur fan gick det till?

Jag tänkte, eller nej min vän tänkte skicka ett brev till Sverigedemokraterna så tar någon i riksdagen tag i situationen.


Två smånotiser som ter sig bleka i sammanhanget. Jag har ny dator. För de som levt lite närmare mig sista året så förstår ni att jag nu får ut ungefär två timmar mer av varje dag då jag spar in väntetid. Notis två, jag ska springa Lidingöloppet på lördag. Det är sjukt långt!


Slänger med en intervju med Nordpolen som är konstigt. Men genialt bra musik. John Travolta är favoritlåten just nu.


///En bitter och jävlig Thomas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0