En hyllning helt enkelt...

Det är dags för den stora publiken att inse storheten i Kristian Anttila. Än så länge är det nog bara jag och Simme som är så pass smarta att vi sett det unika i Kristian. Men nu är jag så generös och tipsar er om detta fenomen som kommer bli något stort. Det är jag helt övertygad om. För många år sen nu så sa jag att det kommer bli 2000-talets Elvis. Detta dels på grund av denna förnämliga musik som han levererar. Men även för att jag nog tror att han kommer gå ner sig rejält om han blir en superkändis. Visar sig om jag har rätt eller inte. Jag älskar det i vilket fall och hoppas ni kan stämma in i denna hyllningskör och göra honom till något större än vad han någonsin kunnat drömma om.
Förresten, är han inte lite lik Zlatan??





//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0