Studentidrottens Kamprad?

Jag må vara driven men fan inte übersnål så rubriken stämmer väl inte!
Men i vilket fall så känner ni alla till att jag är ordförande i den förträffliga föreningen VSIF (www.vsif.nu). Likaså är MZ eventkoordinator och Anton har varit webmaster tillika CSS-expert i föreningen. Det vill säga VSIF är en stor del av den här bloggen. För ungefär ett år sedan var det stora framgångar då Tonnes arbete gav utmärkelsen Årets Hemsida och jag fick ta emot pris för årets eldsjäl (Kan översättas med: Årets idiot som lägger ner för många timmar utan att få betalt för det).
I helgen var det dags igen och den här gången med hela föreningen i fokus. VSIF fick alltså priset för årets förening vilket är det största en studentidrottsförening kan få. Stort säger jag och tar av mig hatten för alla underbara styrelsekollegor. Dessutom ett stort jävla tack till tre viktiga personer i det här som numera inte är kvar. Dessa är då så klart bloggkollegan Anton, Rikard "svart offside" Magnusson, och Elize "Norge" Liljenkvist!
Nuvarande styrelse (Johanne saknas).
Rikard gör tecknet för svart offside.
Peace and work!
//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0