STÖRRE ÄN NÅGONSIN! (4)

STÖRRE ÄN NÅGONSIN! har med flit struntat i helgens rapportering pga tjurighet.

Hade det funnits nåt att rapportera hade jag gjort det. Nu är det enda nya att jag numera vet att jag med lätthet kan äta fyra mål om dagen, tre chokladkakor på en vecka och hejdlösa mängder kosttillskott utan att gå upp ett gram.

Folk skulle döda för att va i mina kläder - jag vet - men det är aldrig kul att misslyckas med saker man tar sig för.
Bättre lycka nästa helg.


På torsdag är det Eldkvarn i Malmö. :) /Eder Anton

Kommentarer
Postat av: Marre

Du är inte ensam i mörkret kan jag säga :/

Jobba på lycka till med vänliga hälsningar från Indien

2010-10-14 @ 07:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0