Yeah!

Igår så hände något ovanligt. Jag fick cred för kläderna. Det är sällan som någon i detta avlånga land ger uppriktigt komplimanger. Och då menar jag inte:

"Gud vad söt du är ;);););)"

på en kommentar på facebook. Det är bara snuskigt. Jag menar en uppriktig kommentar om något som sen kan leda till en diskussion om densamma tack vare ett gediget intresse och en äkta känsla. Det här hände mig igår. Jag och Mr Bat vandrade in på Solo för att titta lite. Killen i butiken ropar med hög röst:

"Dig ska vi talla på"

Spontant trodde jag han anklagade mig för att ha snattat. Men snabbt insåg jag att han fastnat för min jeansjacka. Han själv är rätt nördig på jeans. Han kan vara lite klumpig och är lite högljudd vilket gör att många inte gillar honom. Personligen så uppskattar jag kompetensen hann besitter. Även om han kan få peta ut sin 100-gramsprilla som sticker ut från överläppen.

Nåväl, efter lite diskussion om priset som han blev chockad över och lite info om Wranglers design gällande jeansjackor så var han avis och jag lite mer nöjd än jag brukar vara tror jag. Hittade inget jag fastnade för på Solo men fyndade en "jeanspung" på H&M som ska pimpas lite innan användning.

Det kan bara ha varit ett trick från Solokillens sida för att få sälja något till mig. Men tvekar...

Det här är jeansjackan vi pratar om:



//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0