Världens sämsta reserv...

Igår/idag så avgjordes Sveriges största stafett i orientering. 350 lag deltog i den förnämliga herrklassen som gick av stapeln i Finspång. Själv var jag första reserv till Köping-Kolsva orienteringsklubbs herrlag. Jag slapp springa som tur var då min form är under all kritik efter en vecka full med sömnbekymmer och matbrist. Dock så var jag på plats under damkavlen som avgjordes under eftermiddagen. Jag fick träffa underbara Sara, Linnéa och Nille P som jag inte sett på alldeles för länge. Alla som läser här hatar nog orientering då man ju blir smutsig om fötterna och svettig. Sen är det ju bara för nördar. Det ingen nämner är att det kryllar av lite smartare och lite snyggare flickor, alla i tights! I vilket fall, så här såg 10mila ut 2010:






Det kommer nog en Joga Bonito goes pingis @ Bellevy om några timmar.

//Thomps

Kommentarer
Postat av: Anton

Det gör det nog dessvärre inte med tanke på det material som spelades in... :)

2010-05-02 @ 15:58:31
Postat av: En snygg jävel

Jag vet ju att jag vann några skapliga bollar som kom med på film. Ge mig! ;)

2010-05-02 @ 18:54:27
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0