Formtoppad

Efter en skaplig dag i skolan så gav jag mig ut för att njuta på cykeln. Det blåste en del men var ändå skapliga förutsättningar. Jag trampa på och kom in i den här tunneln där allt bara rullar och man bara trampar utan att tänka på vad man egentligen gör. Alltid så underbart. Helt plötsligt vaknar man till och har då cyklat fem kilometer utan minne. Lovely. Landade på nästan 30 km/h i snittfart efter hysteriskt snabba sista tio kilometer.

Det här var jag när jag kom hem från skolan (Jag var mitt drygaste):


Skinnjacka: Poco Loco.
Jeansjacka: Wrangler.
T-shirt: Vailent.
"Kortväska": H&M.

På väggen hänger ett par helt underbara Levis Twisted. Sjukt snyggt slitna. I jeansen hänger två bälten, ett par raggsockar och ett par skinnhandskar. Det är så jag dekorerar mina väggar.

Tjing

Thomps

Kommentarer
Postat av: Linnet

Lika snygg som vanligt! Men är det inte lite väl vintrigt att ha raggsockarna på väggen? Känns inte riktigt på tapeten nu till våren! :P ...vet att jag tänkte på det för några veckor sen när jag sneglade på dom...

2010-05-17 @ 19:49:12
Postat av: Kingen

Ser ut som de hänger på en krok och inte på tapeten..

2010-05-17 @ 23:03:39
Postat av: En snygg jävel

Linn: Det är ifall MZ kommer på besök. Han är frussen vet vi ju.



Kingen: Synvilla. ;)

2010-05-17 @ 23:14:52
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0