En hund som dog och återuppstod?

Det har varit en turbulent vecka för Hunden i Påsen.

Bloggens treenighet (åtminstone i headern) har alla haft olika åsikter om hur framtiden förväntas se ut men kom sent igår, på ett ölseminarium(!), fram till att påsen med hunden ännu inte är redo att förses med clips och därigenom drabbas av det som brukar kallas slutet på livet.

Så nu är förutsättningarna mer förutsättningslösa. Kraven på inläggsfrekvensen har sjunkit medan vi emellertid (älskar det ordet!) enats om att försöka upprätthålla och kanske till och med höja kvaliteten på Sveriges mest intelligenta mansblogg: Hunden i Påsen.


Så till alla er som fruktade slutet: sladden till respiratorn sitter fortfarande i! Det blev bara strömlöst ett tag.

För att inte skänka bloggosfären ytterligare ett bildlöst inlägg ger jag er mig själv för två veckor sen då jag gav mitt bidrag till Mustaschkampen. Det var snarare en kamp mellan mig och mustaschen: "- Hur ful pallar du bli innan du ger dig?" verkade min kropp säga mig. Ungefär så här svarade överläppen:


Morsning korsning - barnförlossning!

/Eder Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0