Efterlyses: ponduskagge!

Upplever för närvarande min hittills största down när det gället mat och näringsintag... det är helt enkelt inte kul längre. Fisk är blä. Kyckling är blä... och köttfärssås är jättebläää! Jag har tröttnat på mat och det tvekar inte att visa sig när jag kollar vågen... fortfarande bara 71.9 småpannor till 7.7 procent bestående av pure fat...

Många skulle säkert säga att jag har ett angenämt problem, och visst, så är säkert fallet, men tänk dig själv att gå omkring och va konstant osugen på mat...! Skapligt high life... (NOOOT)!


Så här mager är dagsformen... och den klonkar inte ens så där "ping-aktigt" om man slår på den... Det är synd. :(

(Och till Jonte: Jag har en hel uppsättning Northbrook-kalsonger. Oroa dig inte. Det är inte samma sen tävlingen. And the reason: Dom enda kalsonger som inte försvinner rakt upp i rektum när man spelar fotbollsmatch!:).

När jag nu dessutom inlett min karriär som favour man och verkligen vill ha alla dom där extrakilona som gör att att man inger respekt och pondus på jobbet känns det hela ännu tyngre...

/Eder Anton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0