Äntligen sommar och sol

Sommaren kanske inte är helt hemma än. Men på gång åtminstone. Personligen är jag en aning emot sommaren då 99 procent av svenska befolkningen väljer att bara ligga och jäsa i solen. Det vill säga samhällsorganisationen dör då ingen människa finns på arbetet. Själv föredrar jag att stänga in mig i en källare för att producera som aldrig förr. Nej, skämt åsido så trivs jag också i viss värme. Ska bli trevligt att vara lite i Kräggesta trots allt. Sista tiden har jag tillbringat väldigt lite tid hemma så saknar det då och då trots allt...

Inne i Bellevuestadion är det inte varmt:


Kan någon svara på hur han på väggen bakom tränar och vad det ger???

//Thomps


Kommentarer
Postat av: Carro

Han försöker få deon att torka utan att lämna fläckar på kläderna. Det ger honom ett bättre utgångsläge att ragga på tjejen i receptionen.

2010-05-10 @ 18:38:03
URL: http://vinkelvolten.blogspot.com
Postat av: Anton

Jag har faktiskt inga invändningar mot den förklaringen. fan, va självklart det känns nu i efterhand!

2010-05-10 @ 19:26:30
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0