Stipendiatkandidat?

Efter en heldags plugg i VSIF-rummet med uteslutande arbete med en viss etikansökan börjar nu tankarna så sakteliga glida iväg... precis nyligen slog det mig att jag ikväll på innebandyn ska prova ett nytt grepp. Eller snarare inför. Jag ska ikväll testa att INTE dunka in en lössnus 45 minuter innan start och som om inte det vore nog ska jag försöka äta rätt och riktigt som uppladdning.

De senaste passen har varit allt annat än godkända från min synvinkel och det är med stor sorg jag kan konstatera att konditionen börjar bli det största problemet och inte knät.
Men trots det har jag ännu inte svikit min uppgift att på varje innebandypass åtminstone sätta en kasse! I onsdags förra veckan var det riktigt nära då laget jag spelade i endast mäktade med tre strutar totalt, men givetvis var jag ett fint föredöme och gjorde en av dessa tre. ;)

Nog snackat. Här följer i korthet Antons recept på en lyckad innebandyafton:
* Inget lössnus timmen före match
* Ät riktig mat och ingen skit
* Ät på vettiga tider och inte precis innan träning
* Väl på träningen: Gör mål.


Ge fan i sånt här "gros"!


Ha det så hörs vi!

/Eder Anton.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag borde skärpa mig och dyka upp lite oftare på innebandyn :)

2010-03-16 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0