Om att ta manlig vänskap ett steg längre

Borde kanske egentligen tänka mig för innan jag skriver här eftersom vi alltid verkar ha som flest läsare när vi inte uppdaterar (eller när inläggen handlar om powernaps).

Var på stan igår och försökte utöva nån form av självtröstan i shoppingens tecken.

Min konst görs numera allt som oftast i svartvitt. Så även denna gång. 
* Najlonjacka i svart: Warp.
* Glasströja som i verkligheten är färgglad: H&M.
* Solglasögon "Love-style" (läs som namnet, inte som engelsk kärlek): H&M.
* Jeans: Levi's.
* Attityd: Nåt jag hittade mellan köket och vardagsrummet.


Nåt som inte hörs på bilden är Shout Out Louds nya album med det passande namnet Work
Alla som har Spotify får gärna lyssna på Throwing Stones och Four by Four.

I övrigt inledde Matz och jag i slutet på förra veckan vår vänskap med förmåner. Vi började med att Matz fick komma hem till mig och laga till 1,2 kg kalkon mot att han också fick äta den stundande måltiden. Jag fick kalkonen tillagad och Zäta fick bukfyllnad.
Vänskap med förmåner is the shit!

/Eder Anton.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej på er hundpåsar!

Det var snygg bild måste jag säga!

Tänkte förbereda er på att vi har planer på att bjuda igen er i gänget på någon enklare tillställning, lör den 10 april är ett datum ni borde lägga på minnet :) hörs närmare om detta!

2010-03-25 @ 22:01:14
URL: http://tjejgangetpafolke.blogg.se/
Postat av: Thunder

Hade Matz varit en kvinna hade vänner med förmåner stavats KK? :)

2010-03-25 @ 22:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0