Nyfikenhet - Sunt förnuft 1-0

Idag hittade jag det som jag så länge varit sugen på att prova men aldrig förmått mig införskaffa: en MuscleTone!

För den oinvigde handlar det alltså om en muskelstimulator med elektroder som ska tvinga musklerna att kontrahera (jag är inte helt hundra på om förklaringen är helt riktig, sickgymnasts: help me).



Anyway, den kostade bara 30 spänn på Myrorna (+50 bagis för batterier på Clabbe Ohlson). Ibland funkar den och då gör det ont som själva satan, men mestadels är det bara en buzzande, brännande känsla som irriterar mer än vad den verkar bygga muskler.

Jag kan trots det inte vara besviken på denna underbara apparat. Nu behöver jag ej längre fascinerat spendera timmar framför TV-Shop när den ena superpinglan efter den andra varmt rekommenderar sina olika Ab-maskiner.
Nu VET jag att det INTE funkar. :)

/Eder Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0