Nästan som Holmenkollen

Här följer lite bilder från den fantastiskt fina helg jag hittills haft hemma på landet!


Tor-Anton Hetland ger sig här ut på det första av två varv runt åkrarna.


Som synes förlorar jag här spurten mot Susaino-Kaisa Saarinen. Bittert värre, då jag även idag torskade på FF (FotoFinish) mot en annan familjemedlem...


Dagens outfit:
Anaheim Mighty Ducks-mössa från '94.
Prestige solbrillor från '99.
Stuf vinterjacka från '98.
Vantar, (stulna från farsan, hävdar han) egna.
Termobyxor, stulna (och neroljade) från farsan.
"Pjäxor" stulna från antiken. Anno sent 60-tal.
Skidor FAVORIT kungl. hovleverantör, tillika sent 60-tal.
Stavar av bambu, ålder okänt.


Det suveräna glidet gjorde att jag till och med kunde köra utförsåkning uppför... :)
 
/Eder Anton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0