Leva fort: det har jag alltid gjort.

Om gårdagen var den snabbaste dagen jag levt så kommer nog den här på andra plats.

Men en kort dag behöver inte vara synonymt med en innehållslös! Idag har jag (precis som igår) haft äran att spendera den med min trätobroder och sparringpartner Mmmm to da Ziii: Matz!

En fikarast med Zäta blir gärna timmar lång och ämnen som diskuteras växlar från allt mellan himmel och jord. Idag var ännu en diskuterardag om livets stora frågor och det känns då givetvis bra att ha ett storebrorsmaterial med båda fötterna på jorden att bolla med.

Dagens soundtrack skulle egentligen ha varit Accept - I'm a rebel men i sista stund dök Nationalteatern upp med en gammal odödlig version på Vi spelar på cyklar. Tyvärr fanns inte den att tillgå på Youtube men väl en upplaga från Black Ingvars!



På tapeten i övrigt är ett nytt projekt kallat "Valstugan 2010" där jag och Zäta planerar att guida er till det viktiga valet som stundar senare i höst. Idéerna är som vanligt många och goda och vi ska se till att sjösätta denna ovärderliga vägledning inom en inte allt för avlägsen framtid. Håll ögonen öppna och håll ut!

En fortsatt trevlig kväll önskar Sveriges mest intelligenta mansblogg!

/Eder Anton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0