Jag är på... Tror jag.

Till skillnad från Stilrobin så lägger vi ut dagens outfit utan bild. Det tycker vi är roligt. Jag är nog på att låta Antoine styla mig en dag. Men inte helt säker då våra stilar och värderingar gällande kläder skiljer sig en hel del. Men är det från min garderob så borde jag känna mig relativt trygg. Själv funderar jag på en tur på staden idag för att eventuellt fynda lite. Behöver lite avkoppling efter lite väl lite sömn och mycke intryck under natten. Nu blir det ett sista ryck med den älskvärda föreningen Västerås Studenters Idrottsförening (www.vsif.nu).

Btw, fick en trevlig länk av storebror nyss:

 


Peace!

//T


Kommentarer
Postat av: Carro&Jen

Åh gud vad duktigt! Ni kan springa med en flagga. Vi är SÅ impade. (Och lite trötta efter ett långt möte)

2010-03-18 @ 17:56:06
URL: http://vinkelvolten.blogspot.com
Postat av: En snygg jävel

Carro: Du är ju snäll så antar att det är toffel-Jen som skrivit det här och lagt på ditt namn. Vi kom tvåa i Englands största orienteringsstafett. Typ. :) Så filmen berättar inte hela storyn riktigt. ;)

2010-03-18 @ 18:39:41
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0