Ibland går det oförskämt bra

Chacha på er!

Igår fyllde jag år. Födelsedagen såg på förhand väldigt småtråkig ut med grupparbete, föreningsarbete, kvällsföreläsning och lite träning. Men ack så fel jag hade för en gångs skull. Förmiddagen blev fnissig i datasalen med mest bloggning om våra spektakulära folkhälsonamn. Efter en standardlunch på Rosenhill blev det hysteriskt effektivt föreningsarbete vilket resulterade i tre avbockningar på att-göra-listan. Sen snabbsväng på stan med en lite bögslunga och salt- och pepparkvarn som fynd. Snabb mat innan det rushades iväg på föreläsningen.

På föreläsningen kom ett oväntat besked. Älskade VSIF fick stipendium på 25 000 fucking kronor. Bästa presenten jag kunde få helt enkelt. Jag gick efter halva föreläsningen för att träna. Först volleyboll som gick dåligt konstigt nog. Men tog igen på innebandyn där jag var oseriöst bra. Mål hela tiden helt enkelt. Fråga Kim eller Anton. Tihi!

Nu ska jag snart på en föreläsning om Varför man mår bra av musik? med vår älskade Lars Cernerud!

See ya!

Thompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0