Glada dar!

Hade seminarium inför C-uppsatsen idag och det kommer garanterat att kommas ihåg av två orsaker. Jag väljer att enbart dela med mig av den roliga.

Jo, strax efter avklarat seminarium och obligatoriskt eftersnack beger vi (Jag, Matz och Thomas) iväg på den vanliga promenaden mot VSIF-rummet. Samtliga på ganska gott humör och glada i hågen att den långa, stillasittande dagen äntligen hade fått ett slut. Då, av för oss andra helt okänd anledning, får vår gode Matz för sig att han ska hoppa upp och med huvudet toucha lampan som sitter på en höjd av sisdär 2.10... Spänstig som han är går det hela långt över förväntan och slutar med att Matz bjuder lampan på en dansk skalle av sällan skådat slag! BANG! 

Efteråt kvider han mest bara likt Baloo på julafton att: "Det var inte meningen att det skulle bli så hårt..!". Hursomhelst gav det oss veckans mest okontrollerade asgarv. :) 



Då det här, till skillnad från Stilrobin är en bildlös blogg avslutar jag här.
Imorrn är det torsdag. Tror jag.
Piiz /Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0