Dagens outfit

Eftersom vi numera får räknas som en bildfri blogg vågar jag ändå kalla det här inlägget för dagens outfit.

Imorse råkade jag säga till den morgonbesökande Thomas att han skulle bestämma vad jag skulle ha på mig på överkroppen. Det blev en för mig mycket överraskande kombination av jeansskjorta underst och en röd Lacostetröja ("det får "la kösta" va de kösta vill": Peckacitat) ovanpå. Kryddat med uppvikta tröjärmar och klocka med röd sekundvisare.

Så där! Nu får ni använda fantasin så kommer ni säkert lista ut hur jag ser ut.
Jag ska inte helt stänga dörren för att det under dagen kan komma en bild på kreationen. Men. Som alltid: lovar inget så har jag ingenting lovat. ;)

Ha en bra dag!

/Eder Antonsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0