Återkoppling

Sett till förra inlägget så skickades passningen att ladda upp bilder alltså till mig... Tacksammare upgifter kan man ha då ladda-upp-bild-funktionen på blogg.se är under all kritik och bara möjliggör en uppladdning i taget. Moget.

Men jag gör ett försök.

Festgänget vid klockan 21.30 kanske.


Observera att hårda pinnstolar verkar gå före mjuk soffa och nyomklädd fåtölj. ;) 


Karins morsa ringde och ville kolla att allt var lugnt med flickstackaren på lördagskvällen...
- Alltså mamma, jag är på fest!
- Neeej, jag har inte druckit nåt.
- Vi får prata om det imorgon.
- Ha det bra! Pusspuss!


Sara hade kvällens äckligaste "sugmärke"!


Eva-Sara var nyfriserad och hade en hund med kungakrona på linnet.
Själv flashar jag senaste stockholmsmodet. ;)


Tyvärr var det här de enda bilder av någorlunda godkänd kvalitet så be inte om mer. För det finns inte. :)

/Eder Anton.


Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Haha. Min tur med bilderna nästa gång då.;)

2010-03-22 @ 10:56:23
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0