Återhämtad

Chacha bloggen!

Just nu är det Boston tea partej på tv. Alltid lika underhållande. Imorgon ska jag tillsammans med Stalinn och två delar i tjejgänget åka till gnällstaden Örebro för att gå på konsert. Kent heter bandet som ska förgylla vår kväll till det bästaste. Sjukt nöjd är jag även om jag är betydligt mindre pepp än jag brukar vara.

Jag har hunnit återhämta mig från vinsten mot ELSA och den efterföljande festen som gav både det ena och det andra. Var uppe med hönan för många timmar sen och invigde mitt megaracket a la muscle power by Yonex. 7-0 i set blev det tillsammans med en MZ i toppform mot storebror och Indiern.

Imorgon viktigt sponsormöte och sedan studerandetid vilket känns både bra och dåligt. Måste spika syftet snart...

Nu lite plock i köket innan sängdags.

Jag behöver utvecklingshjälp...
Vad är det för utveckling 2010?


//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0