Life of Anton

Det är få gånger jag brukar bubbla ohämmat av glädje när jag skriver mina blogginlägg. Så varför inte ta tillfället i akt och delge världen lite "Life of Anton" för tillfället?!

Så här ser mitt liv ut just nu:

* C-uppsatsen är redovisad och blev omtyckt av opponenter och examinator.

* Tennisen är återupptagen och den här veckan har Thompa och jag spelat hela två gånger. Serven är lika nyckfull som Christer Pettersson efter en sjuttis vodka, men kul är det!

* Har hittat ett par ljusa jeans på Jeansbutiken som kan mäta sig med mina totalt utslitna gamla Levi's.

* Fick 80 spänn hemskickat på ett MasterCard i veckan, bara så där. Pengarna gick till medicin.

* Imorrn ska jag vara hundvakt åt Tjejbloggens Maggan. Jag har aldrig tidigare i livet haft ansvaret för en hund. Ändå gillar jag att omnämna mig själv som hundpsykolog.

* Och så ikväll träffar jag på världens skönaste killgäng nere på fotbollsplanen. Ante, Robbie, Ville, Svensson mfl är numera mina nyvunna fotbollsvänner. Extra plus att dom faktiskt är jämngamla OCH det bästa av allt: Samtliga kan kicka och är sjukt duktiga på "ringen"!

Dessutom väntar två dagar av alkoholintag i goda vänners lag plus att la familia kommer upp och säger hej och grattis på lördag.

Det här är dagar då livet är som bäst!


För att citera Matz: "Jag stod där och såg pillemagisk ut!"

Med kärlek och värme - / Eder Anton. 


Kommentarer
Postat av: Jessica

I know. Alla hatar det här när folk "spammar" och frågar folk om de vill kika in på ens sida men jag har så fruktansvärt tråkigt och jag, ja.. jag gör som många andra nu och går kanske emot mina principer lite. Men, jag har frågestund och har verkligen inget bättre för mig. OM du orkar eller har lust kanske du vill ställa lite frågor bara för att roa mig lite?



Annars så ber jag om ursäkt :)

2010-06-04 @ 11:47:42
URL: http://qes.blogg.se/
Postat av: Maggan

Du skötte hundvaktandet bra, jag kan ställa upp som referens om du vill skriva "hundpsykolog" i ditt CV!

2010-06-06 @ 21:46:15
URL: http://tjejgangetpafolke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0