Mitt nya sovrum


Pågrund av yttre omständigheter som är mycket svåra att påverka så har jag tvingat fly till en kakeloas i en annan del av min lägenhet.

De orubbliga omständigheterna jag pratar om är naturligtvis solen och rådande klimat, det är ganska ljust och ljummet ute.

Detta är långt ifrån vad som enligt mig räknas som optimala förutsättningar för en god natts sömn och återhämtning för kroppens samtliga nedbrutna celler.  



Jag tillbringar nu nätterna på badrummet där omständigheterna är de omvända, det vill säga mörkt och svalt. Tyst är det också vilket är den tredje mycket viktiga faktorn för total koma.

Förutom ovan nämnda fördelar finns de uppenbara, det blev närmare till toalett och dusch, vilket vid en vattenläcka skulle kunna leda till ett mycket oväntat, obehagligt och blött uppvaknande.


Hejhej!

//Mz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0