Bittersweet comeback

Nöjd och glad efter dagens fotboll slökollar jag nu på en repris av matchen som avslutades för ungefär en timme sen. Är det VM så är det!

Anton levererar med glädje updates om vad som händer i hans liv. Jag ska ta efter så gott det går då det var längesen jag var här och lämnade några avtryck. Så vad har hänt...

1. Startat eget i bloggosfären har jag gjort. Anton var så generös och länkade i förra inlägget så gör inte det en gång till.

2. Haft lite ledigt vilket var bland annat en Finlandsresa innehållandes tuff orientering och alkohol i mängder.

3. Sista veckan börjat jobba med sommarjobbet. Detta sker på valfri plats och tid vilket resulterade i en stark första dag i onsdags. Mellan 11 och 16 arbetade vi. Total rast på 3 timmar. Bra jobbat! Men kommer bli skärpning, gjorde ett bra jobb idag!

Ungefär så ser livet ut. Midsommar har det också varit. Tänk vad tiden går fort. Förresten så säger Anton att det är enkelt att leva Internetlöst. Det är därför han är här stup i kvarten och tallar på tangenterna...

Diverse bilder som får symbolisera vad som hänt sen sist:

Vår kära vän boomboxen som förgyllde Jukolaresan:


Akrobatik på hög nivå på midsommar:



Bannern på den andra bloggen:


På återhörande!

//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0