Trääääligt väääder

Kollade på det här nya heta fräscha frågeprogrammet igår. Det när man ska gissa ordspråk och sånt. Jag skulle vara rätt vass på det om jag fick vara med. Jaja, det jag skulle komma till var att det var en västmanlänning med. Och fy fan så hon prata. Så illa pratar ju inte jag och jag är ju ändå från Köschva. Märkligt.

Sen måste jag ta mig friheten att klaga på vädret. Inge millvär här inte. Snöar och blåser och snöar och blåser och snö överallt. Så jävla lack!

Taget mot himlen, det snöar och blåser så möcke att man inte ser handen framför sig... Kanske...!



//En bitter Thomas

Kommentarer
Postat av: Kingen

Hoppas det är ironi när du klagar på vädret. Man kan ju tro att du är från en storstad och inte ifrån Köschva. Annars kan man ju tro att du är en tönt som sysslar med inomhussporter och inte med orientering, fast det kanske du är?

2010-01-28 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0