Tentablogg

Thomas:
Skulle nästan kunna vara live från tentan då den pågår från 8:30-13:30. Men snabb som jag är så är jag redan hemma och sitter här. Eller här är hos Anton då mitt nät fortfarande inte fungerar. Tentan var oväntat svår, eller beror ju på hur mycket man läst. Men oförtjänt mycket nytt dök upp. Visar sig väl hur det går. Någon gång ska man ju få en omtenta också...



Anton:
På väg hem från tentalokalen på Kopparlunden slår det mig att precis ha skrivit och lämnat in en tenta påminner mycket om eftersexkänslan... Utan att göra någon djupare analys av det fenomenet är det fruktansvärt skönt att vara klar och veta att man gett allt... eller precis bara tillräckligt för att få ett godkänt betyg. Ibland känner man sig nöjd över sin insats, ibland känner man att det kunde gått bättre. Ibland skyndar man sig bara klart för att kunna göra nåt annat.

Nu ska vi spela FIFA. Bättre än både tenta och sex!

So loong bloglovaahz!
/Eder Anton & Mr T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0