Svek och olycklig(?) kärlek

Chacha.

Just hemkommen efter att ha sett VIK - Mora. En match som VIK dominerade spelmässigt (41-15 i skott) men som Mora tragiskt nog vann med 3-1. Känns fel att va besviken eftersom grabbarna kämpade som aldrig tidigare den här säsongen... men symptomen är de samma som förut - lösa dragskott i bröstplattan på motståndarmålisen går sällan in. Ännu en gång svek målskyttet när det som bäst behövdes.

Nog om det. Gick idag en runda på stan, ackompanjerad av El Tuomo, Z-bone och Linné. Hittade för en gångs skull det jag ville ha i form av en ny mössa och nya vantar (som jag tyvärr råkade lägga mitt i en loska på ståplatsläktaren).

Efter kvalitetsfika innehållnades en knytnävsstor chokladboll, 26 spänn är nästan prisvärt i det här fallet, inmundigat på Bredbar bar det av för en snabbcheck på Myrorna. Inget av värde där idag dock. Övriga gick sen hem medan jag slog en lov på stadsbiblioteket.

Peppad av konsumtionsframgången tidigare bestämde jag mig därefter för att ta en sväng till ner mot centrum för att kolla efter ett par nya sneakers. Och i första affären, Ryns skor eller vad den heter, fanns dom!!! Jag blev kär direkt, just den modellen vill jag ha!

Ladies and hängslemän, jag pratar om Adidas Vespa Sprint Veloce!


Tyvärr var närmsta och enda storlek 41½, vilket jag inte kommer i ens om jag kapar samtliga tår på bägge fötterna...
Imorrn väntar sneakersjakten gå vidare, för jag bara måste ha dom.

/Eder Antoine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0