Snart frisk

Utekvällen i fredags gjorde sitt för förkylningen. Nu nästan frisk. Så nu ska jag tillsammans med min Garmin göra underverk med min kära kropp. Kan behövas då det har blivit skapliga förfallet. Anton lämnar ju viktrapport idag. Nej, skulle varit igår. I vilket fall så ska nog jag också börja med det. Men jag går motsatt väg jämfört med Antis, det vill säga neråt. Ska ner till matchvikten som är åtminstone 4 kilo lägre än nu. Får se hur det går då jag kommer träna både badminton, cykel, löpning, innebandy, styrka och handboll... Spännande som få. Inleder inte än så kommer ett startinlägg inom kort.

Från i fredags:


Puss på er!

//Thomps

Kommentarer
Postat av: Anton

Du glömde skriva att jag bara viktbloggar när det går bra. Folk kan få felaktiga förhoppningar...;)

2010-01-31 @ 19:18:13
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0