Projekt Viktökning 11

Går direkt på "the hard facts" som jag fick i mitt besök hos friskvårdspedagogen tidigare i veckan. Henne hade vi i bloggen träffat veckan innan, då med frågor gällande Världens Bästa Studentidrottsförening (döpte om den precis nu) och jag fick syn på hennes high-tech-våg som tydligen mätte av både det ena och det andra i kröppen.

I mitt fall såg det naturligtvis väldigt bra ut. 11 % i fett är i de lägre men ändå godkända regionerna. 63 % vatten om jag inte missminner mig och resten blod, ben och självklart också galet mycket muskler! :)

Anyway, jag ska ge er bilden ni väntar på. Dagen till ära iförd strumpor!


Finns inte mycket att säga mer än att jag slöt ett avtal med Friskvårdspeddan att inte äta oskäligt mycket godis framöver. För det tär på tännera!

Till sist:

* Tjejbloggen borde ha kommit hem nu och jag har en del frågor. Inte om skidor dock utan helt andra saker: 
Linnéa: Har du en släkting som heter Bernt?

Karin: Känner du till Joel Alme?

Och så Linnéa igen (för jag tror det var du som publicerade en hejdundrandes rolig lista om liknande saker i höstas): Tycker du det här är bra musik? :) Det gör jag i alla fall. :)

/Eder Anton.


Kommentarer
Postat av: vicki

Vilka vackra strumpor :D

2011-11-09 @ 02:40:19
URL: http://raknaut.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0