Projekt Viktökning 10

Då mitt tidigare skrivna inlägg försvann, tack för det blogg.se!, blir det därför en kortare version här.

Ökningen av vikten på senare tid har gått över förväntan. Orsakerna till att jag nu endast får på mig ett par av mina jeans ordentligt kan vara flera:
* jag tränar ben stenhårt på gymmet
* jag äter mer än tillbörligt
* jag växer fortfarande(?)

Hursomhelst ger det resultat! Jag ville nyligen kolla min fettsammansättning hos friskvårdspedagogen (det är inte Matz jag menar den här gången) men det hanns inte med helt enkelt, då vi pratade föreningsliv istället.

Men lovar en update om det så fort jag vet hur stor del av mig som består av ister.

Dagens resultat:


En ökning med 700 gram om jag inte minns fel? När hände det senast?! ;)

/Eder Anton.

Kommentarer
Postat av: Anna

applåd

2010-01-16 @ 18:09:05
URL: http://lasadie.blogg.se/
Postat av: tjejen

kul att dina fötter är för stora för att få plats på vågen, något växer i alla fall ;)

2010-01-18 @ 22:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0