Practice makes perfect

Snart dags att bege sig ut i vinterkylan, till ett Friskis fullt av nyårslöften fast beslutna att ta tag i sin livsstil och börja motionera. Givetvis för sånt med sig en hel del poblem för en erfaren gymmare som jag. Exempelvis småfeta kvinnor på väg in i medelåldern som använder löpbandet till långsamma promenader. Eller upptas maskinerna av klåfingriga snorvalpar som ägnar sig åt nåt som dom tror är fåfängeträning. Eller så är alla bänkar upptagna framför hantlarna.

Eller så får man stå ut med frågor som: "Har du många kvar?" av någon halvseriös, lönnfet byggare.

Kanske är det därför jag drar mig för att gå dit? Kanske är jag lat...

Hursomhelst har jag äntligen hittat lite bra träningsmusik att pumpa till. Rammstein måste vara det bästa i gymmarväg: Tung, hård musik om nånting jag inte vet vad de sjunger om plus att det låter både farligt och aggressivt. Om någon har något annat förslag på bra auditiva källor är jag idel öra!



/Eder Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0