Jag skäms

Årets orienteringsbild har blivit framröstad av svenska folket. Min gissning är att samma kissande unge suttit hemma hela dagarna och röstat på sig själv. Annars så har orienteringssporten gått utför. Jag skäms för det här men i och med att den store orienteraren Simon redan kapitulerat så gör jag det också och går ut med det här i bloggen.

Årets orienteringsbild är alltså en kissande liten ful unge:


Själv föredrar jag ju trean och fyran i tävlingen:



Men men, ska väl inte klaga då en demokratisk process fällde avgörandet...


Fuck it anyway, jag står nästan fortfarande för att orientering är den allsmäktige och evigt bästa idrotten!


//T

Kommentarer
Postat av: Simon

Visst är det förjävligt?

2010-01-21 @ 16:09:51
URL: http://sajmoen.bloggagratis.se
Postat av: Carro

En bild säger mer än tusen ord. Orientering är pisstråkigt? :P

2010-01-21 @ 19:46:49
URL: http://vinkelvolten.blogspot.com
Postat av: Cristian

Jag är lack som fan. Ful jävla unge. De som du lyfter fram som hårda och snygga är ingenting mot de häftiga bilder som fanns, men röstades bort till förmån för snoriga och fula ungar.

2010-01-21 @ 20:03:58
Postat av: En snygg jävel

Simon: Ja, vi får skicka in nåt bättre nästa år.

Carro: Att du är sjuk nu är Guds straff på grund av din sjukt dåliga humor tillsammans med okunskap om idrott. ;)

Cristian: Oväntat att du är lack, men denna gång befogat..

2010-01-21 @ 22:27:30
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0