Inte igen, vem ska ta ansvar för det här??!!

Carro har rasat mot Stylebystars på sin blogg. Och så här såg det ut på retursedeln. Detta medför att stavningssadisterna i HiP och blir förbannade. Pinsamt och dåligt är det!



Tävlingen om en middag med HiP avslutas klockan 16 idag. Just nu ligger tjejgänget i täten som det verkar. Men vi är inte omöjliga för smicker och mutor så vi får se hur det slutar.

Sista dödsrycket med plugg nu. Hahahahahahahaha.. Tror jag urinerar ner mig av skratt.. Jag hade inte tänkt plugga...!

//Thomps

Kommentarer
Postat av: Carro

Äsch, ge henne segern.. jag ville bara vara först så att svaret blev 100% mitt utan idéer från andra ;P

2010-01-07 @ 13:26:14
URL: http://vinkelvolten.blogspot.com
Postat av: Anonym

kolla tjuvtittat.se

2010-01-07 @ 13:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0