Fyndbloggen

Jag, Ant och storebror gick en sväng på stan i förmiddags. Först skulle vi hämta en poster till VSIF.

Ordinarie pris 375, Thomas betalade glatt 299.

Sen vidare till Ryns skor där jag innan säger "Det finns inte så mycket roligt där" till Anton som letar efter boots. Vi kommer ut och den enda med en påse i handen är jag. Min betalningblev som följer.

Ordinarie pris 1100, Reapriset var 390, Thomas betalade efter att expediten hittat en till prislapp på kartongen 300.

Därefter skulle Marcus köpa tröja på SOLO. In och hittade två stycken grymt snygga tröjor med mig som Personal shopper.

Ordinarie pris 2700, reapriset skulle blivit 1650, expediten räknar fel och Marcus betalar glatt 1350.

Slutligen så ska jag och Anton gå till skolan, Anton skulle slänga lite sopor. Och vad hittas i miljöboden. Jo ett Monopolspel. Efter lite check så finns allting som ska finnas i ett Monopolspel, det enda felet är en lite sliten kartong.

Ordinarie pris monopolspel är cirka 500, Anton hittade det gratis.

Summa kardemumma som tre pojkar "gick plus": 2726 bananflugor. Yeah!



Thomps

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh det där är det bästa. Att man känner det som man har tjänat pengar. Lite som att parkera utan att betala. Inga parkeringsböter=vinst på 700 kr!

2010-01-22 @ 17:27:46
URL: http://varningforstorstan.blogg.se/
Postat av: Cristian

man kan inte gå plus när man betalar något.....

2010-01-22 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0