För jag är som en ny frisyr!

Chachaa!

En ny teori till min viktökning har dykt upp: mitt hår på skallen.

Det var nu längesen jag klippte mig och det börjar verkligen bli en plåga att ha för långt hår för att ha kort frisyr och för kort för en långhårig dito...

Så jag ägnade förmiddagen att ta fram lite alternativ till hur jag eventuellt ska klippa mig (eller spara vidare):


Blond och spretigt. Beckham har alltid grym koll på håret.


Långt och hårband. Inspiration från Argentina i form av Caniggia vars hårband jag redan kopierat och flätat.
 

Surfarlooken. Saknar bräda men kan alltid införskaffas.


Av med skiten. Ännu en fotbollspelande argentinare, Luciano Figueroa, har kort blont hår. Kanske kan va nåt?


Volymburret. Kunde inte låta bli. Phil Spector gör en "Valderrama" men tyvärr är den inget alternativ för en kille vars hår alltid har vägrat visa den minsta locktendens.


Så nu vädjar jag till läsarna om tips och kommentarer! Posta gärna en länk om ni har nåt annat tips än dom jag skrivit.

/Eder "long-haired" Antoine.

Kommentarer
Postat av: Carro

På sommaren är surflooken alltid het.. perfekt om du tänkt fortsätta spela då :P



2010-01-25 @ 00:01:21
URL: http://vinkelvolten.blogspot.com
Postat av: LinErs

Volym är det enda rätta!!!

2010-01-30 @ 09:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0